1.200 katılımcıyla gerçekleşen PRINT & DIGITAL CONVENTION, iletişim ve ambalaj endüstrileri alanında en önemli sektör buluşmalarından biri olduğunu kanıtladı. Başarının formülü: Canon, FKS, Horizon, Konica Minolta, KURZ ve Xerox gibi 70’ten fazla tanınmış sergi katılımcısıyla birlikte, yaratıcı çözümler ve sergileriyle delegeleri etkileyen 47 yüksek kalibreli konuşmacıdan oluşan seçkin bir çevre, toplamda 38 sunumda uzmanlıklarını ve bilgilerini paylaştı.
f:mp’nin Genel Müdürü Rüdiger Maaß, “PRINT & DIGITAL CONVENTION tam anlamıyla bir kalp ve ruh projesidir. Bu formatın geçtiğimiz yıllarda nasıl geliştiğini görmekten gurur duyuyoruz,” dedi ve ekledi:
“Kavramı sürekli olarak bizimle değişim içinde sürdüren fuar katılımcılarına, konuşmacılara ve ortaklara büyük teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ayrıca ziyaretçilerimiz için çeşitlilikleri artıran ve birçok yeni fikir ve etki sunan yaklaşık %20 yeni katılımcılarıyla da özellikle memnunuz.”
Bilgi merkezi ve derinlemesine ağ kurma
Drupa’nın benzersiz konsepti, Düsseldorf Stadthalle’de iletişimsel ve yoğun bir atmosfer sağladı ve sergi alanlarında ve sunumlarda derinlemesine ağ kurma ve yüksek kalibreli bilgi transferi sağladı. Ayrıca, baskı ve ambalaj uygulamaları için yenilikçi uygulama odaklı çözümlere heyecan verici içgörüler sunuldu.
drupa’nın Direktörü Sabine Geldermann, “Burada marka sahipleri, ajanslar ve medya, pazarlama stratejilerini verimli bir şekilde uygulamalarına olanak sağlayan somut çözümler buluyorlar,” diyor. “PRINT & DIGITAL CONVENTION, güçlü uygulama odaklı yaklaşımı, somut uygulamaları ve sunumlarda aktarılan kapsamlı bilgi birikimiyle bu yıl da katılımcıları ikna etti. Bu başarı, doğru yolda olduğumuzu ve konularımızın ve alanlarımızın sektörle uyumlu olduğunu gösteriyor.”
Dijital dönüşüm ve modern bir pazarlama karışımında baskıdan sürdürülebilir çözümlere kadar, en güncel konular, trendler ve görüşler etkinlikte tartışıldı.
Öne çıkanlar: Kullanıcıları “wow” etme amaçlı uygulamalar ve çözümler
PRINT & DIGITAL CONVENTION’da ilgi çeken noktalardan biri olan 9 öne çıkan Proje, birçok ziyaretçinin odak noktası haline gelerek, dijital baskı, dijital medya teknolojisi, baskı uygulamaları ve çoklu kanal çözümlerinin mükemmel bir uyumunu kullanarak modern pazarlamada nelerin mümkün olduğunu pratik uygulamalarla gösterdi. Uzmanlar, tedarik zinciri boyunca güçlerini birleştirerek projelerini hayata geçirdiler ve bu projeleri PRINT & DIGITAL CONVENTION için heyecan verici iş birlikleriyle özel olarak geliştirdiler. En iyi uygulamalar, bitirme seçeneklerinden marka yönetimi stratejilerine ve çoklu ortam kampanyalarına kadar geniş bir yelpazede sunuldu.
PRINT & DIGITAL CONVENTION @ drupa 2024
Bir sonraki PRINT & DIGITAL CONVENTION, 28 Mayıs – 7 Haziran tarihleri arasında Dünya’nın önde gelen Baskı Teknolojileri Ticaret Fuarı olan drupa 2024’ün bir parçası olarak düzenlenecektir. Kongre alanında, konvansiyonun ortakları uluslararası drupa izleyicilerine kendilerini tanıtabilecekleri özel bir alana sahip olacaklar. Ayrıca, PRINT & DIGITAL CONVENTION, yenilikçi içeriklerin merkezi sahnesi olan drupa’da bir kongre günü düzenleyecektir. Benzer şekilde, drupa’nın resmi rehberli turları Fachverband Medienproduktion tarafından düzenlenecektir. Bu rehberli fuar turlarının odak noktaları sürdürülebilirlik, bitmiş ürün ve programatik baskı olacaktır.