drupa her zaman baskı endüstrisindeki en önemli trendleri vurgulamış, bunları disiplinler arası bir şekilde farklı perspektiflerden incelemiş ve değerlendirmiştir. drupa 2024’te cube (küp) bir kez daha baskı ve ambalaj liderleri için merkezi tartışma forumu olacak. Uluslararası üne sahip üst düzey konuşmacılar, cube’ün drupa izleyicilerinin ilgisini çekme, onları eğlendirme ve eğitme hedefini destekleyen vizyoner bir konu yelpazesi ve düşündürücü sunumlar ve panel tartışmalarıyla ziyaretçilere ilham verecek.
Dijital çağda baskı neden her zamankinden daha önemli? Tüketiciler neden basılı ürünleri her zaman sürdürülebilir olarak görmüyor? Ve karbon ayak izinizi nasıl hesaplayabilirsiniz? Bunlar konferansta ele alınacak konulardan sadece birkaçı. drupa cube’ü 50’den fazla oturumda ilham ve uzmanlık sağlıyor. Gündemde 5 etkileyici Keynote sunumunun yanı sıra iş başarısını artırma, Döngüsel Ekonomi ve Sürdürülebilirlik, baskı ve ambalajın geleceği ile yeni iş modelleri ve trendlere odaklanan oturumlar yer alıyor. Konuşmacılar en iyi uygulama örneklerini paylaşacak ve baskı ve ambalaj sektörünü etkilemiş olan ve etkilemeye devam edecek olan küresel mega trendleri tartışacak.
Drupa 2024’te 28 Mayıs – 7 Haziran tarihleri arasında etkileyici Salon 6’da yer alacak olan cube, konferansın en önemli etkinliklerinden biri ve baskı teknolojileri alanında dünyanın en büyük ticaret fuarındaki beş özel forumdan biri olacak. Burası benzersiz bilgi aktarımı ve ağ oluşturma için bir yer. Konuk konuşmacılar arasında sadece baskı endüstrisinden düşünce liderleri değil, aynı zamanda reklam ajansları, pazar araştırması, akademi, danışmanlık ve profesyonel ticaret birliklerinden şahsiyetler de yer alacak. drupa cube bir kez daha dünyanın dört bir yanından sektör uzmanlarını ve vizyonerlerini, genellikle yaklaşık 45 dakika süren sunumlar ve panellerle bir araya getirecek.
Dünyanın en etkili reklam ajanslarından biri olan Ogilvy’nin Başkan Yardımcısı Rory Sutherland, University College London’da (UCL) Dünya Sistemleri Bilimi Profesörü ve ünlü bir bilim insanı olan Mark Maslin, Kanada Toronto’daki York Üniversitesi’nde araştırmacı bilim insanı olan Calvin Lakhan, şirketlere küresel iş ekosistemleri konusunda danışmanlık yapan IoT One’ın kurucu ortağı James Loudon, 2024’ün önde gelen konuşmacılarından bazıları.
Derin içeriğe sahip dört ana tema
“Print and Packaging Futures”, “Business Boosters”, “Trends” ve “Circular Economy and Sustainability” ile drupa cube’ündeki program dört heyecan verici temadan oluşuyor.
‘Baskı ve Ambalaj Geleceği’ oturumları, inovasyon, döngüsel ekonomi ve sürdürülebilirliğin yanı sıra dijital baskıdaki yeniliklere vurgu yaparak baskı ve ambalaj teknolojilerindeki gelişmelere yönelik vizyonlara odaklanacak. Örneğin, Tresu Ar-Ge ve İnovasyon Başkanı Admir Jonuz, dönüşüm baskıları karşısında dijital ve flekso hibrit çözümlerin geleceği hakkında konuşurken, Digital Direct EU CEO’su Steve Knight, veri depolamadan karma medya uygulamalarına kadar teknolojinin baskı üzerindeki etkisini tartışacak. Ambalaj pazarının büyümesi göz önünde bulundurularak, gıda ile temas eden malzemeler üzerine baskı mürekkepleri için mevcut küresel düzenlemeleri özetleyen bir sunum da yapılacak. Buna ek olarak, SCODIX Küresel Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mark Nixon, dikkat çekme savaşında markaların karşılaştığı zorluklar, geliştirmeler için gereklilikler ve aynı zamanda sürdürülebilirlik anlatısı, üretkenlik ve verimlilik hakkında heyecan verici bir sunum yapacak.
Cube’deki lider kitlesi ayrıca İş Güçlendirme oturumlarından da faydalanacak. Bu oturumlar satış, pazarlama ve inovasyon kültürü gibi bir dizi konuyu kapsamakta ve izleyicilere eyleme geçirilebilir bilgiler vermeyi amaçlıyor. B2B Marketing’de ABM ve Büyüme Uzmanı olan Robert Norum, hesap bazlı satış ve pazarlama hakkında bilgi verecek. FuturePrint Müdürü Frazer Chesterman, fikirlerin nasıl üretildiğini ve yeni tekliflerin nasıl sunulduğunu açıklayarak “VUCA dünyası – Değişken, Öngörülemez, Karmaşık ve Belirsiz” yaklaşımını tartışacak. Mimaki Avrupa Pazarlama EMEA Genel Müdürü Danna Drion, çeşitlilik içeren ve kapsayıcı bir çalışma ortamı oluşturma yolculuğundan ve bunun gelecekteki iş başarısı için öneminden bahsedecek. Drion ayrıca özellikle kadınları sektörde liderlik pozisyonlarına talip olmaya teşvik edecek.
‘Trendler’ cube oturumları, şirketlerin stratejilerinin bir parçası olarak evrim ve dönüşüm planlamalarına yardımcı olabilecek küresel trendler ve yeni ortaya çıkan iş modelleri hakkında içgörüler sunuyor. Örneğin, Gallus Group CEO’su Dario Urbinati vizyonun neden bu kadar önemli olduğunu açıklıyor. Odak noktası, beceri eksikliği veya dijitalleşmeden en iyi şekilde yararlanma gibi mevcut zorlukların üstesinden gelmeye yönelik stratejiler olacak.
Bu yılki program aynı zamanda geleceğin kilit konu ve zorlukları olan “Döngüsel Ekonomi ve Sürdürülebilirlik” konusuna da güçlü bir şekilde odaklanmakta olup, bu temaya adanmış oturumlar ve bu temayı içeren birçok oturum yer alıyor. Konuşmacılardan biri, baskı ürünlerinin sürdürülebilirlik açısından değerlendirilmesine ilişkin bir tüketici araştırmasının sonuçlarını paylaşacak olan Two Sides Genel Müdürü Jonathan Tame olacak. VDMA (Alman Mühendislik Federasyonu), VDMA Baskı ve Kağıt Teknolojisi Derneği Genel Müdürü Thomas Schiemann ve diğer uzmanların katılacağı “Baskıda Sürdürülebilirlik Sağlayıcıları” başlıklı panelde, baskı ve ambalaj pazarındaki en önemli itici güçlerden biri olan sürdürülebilirlik konusuna odaklanacak.
Drupa cube’deki tüm program, fuar ziyaretçileri için bilet fiyatına dahi. Cubeteki tüm oturumlar İngilizce olarak gerçekleştiriliyor. ‘drupa cube’ programı hakkında daha fazla bilgi www.drupa.com/en/Program adresinde sürekli güncellenmektedir.