virtual.drupa ile Hareketlendik

virtual.drupa ile Hareketlendik ~ 26/04/2021
virtual.drupa Provides Vital Stimulus For Global Print & Packaging Industry

Scroll down for English Edition

virtual.drupa, 20-23 Nisan 2021 tarihleri ​​arasında gerçekleşen baskı teknolojileri için önde gelen küresel ticaret fuarının tamamen dijital ilk versiyonu olarak tarihe geçti. Sanal etkinlik, önceki ve gelecek yüz yüze etkinlik arasındaki boşluğu başarıyla kapattı. Baskı ve Ambalaj Topluluğunun yeni formatı, etkileyici nihai istatistiklerin de gösterdiği gibi, uluslararası alanda mükemmel geri bildirimler aldı.  

35 ülkeden 212 katılımcı ve küresel iştiraklerden ekip katılımcıları, ürün portföylerini ve yeniliklerini çevrimiçi showroomlarda ve ortalama 140 katılımcıyla 125'ten fazla canlı web oturumunda sundu. Bunlar, beş özel forum bağlamında ilave 130 sunumla birlikte kapsamlı konferans programının yanı sıra, yeni potansiyele ulaşmak için hayati teşvikler sağladı ve önemli konulara, küresel mega trendlere ve bunların endüstri üzerindeki etkilerine odaklandı. Yaklaşık 600 bin sayfa görüntüleme ve 45 bin tekil kullanıcı sayısı gibi diğer göstergeler de bunun altını çiziyor. 155 ülkeden gelen uluslararası ziyaretçiler toplam sayının % 82'sinden fazlasını oluşturuyor ve virtual.drupa'nın tüm kıtalardaki potansiyel müşterilere erişim sağlayabildiğini ve uluslararası bilgi aktarımı ve ağ oluşturma fırsatları için dijital bir platform olarak benimsendiğini vurguluyor.  

“Pandemi sırasında sektör içindeki iletişimi sürdürmek için virtual.drupa’yı gerçekleştirdik. Rakamlar da bu hedefe ulaştığımızı gösteriyor. virtual.drupa, katılımcıların ve potansiyel müşterilerin bağlantılarını güçlendirmelerini, yeni potansiyel müşteriler oluşturmalarını ve kurumsal hedefleri için teşvikler toplamalarını sağladı," ”diye özetliyor Messe Düsseldorf COO'su Erhard Wienkamp.  

Baskı Teknolojileri Proje Direktörü Sabine Geldermann ise “Katılımcılardan aldığımız olumlu geri bildirimlerden çok memnunuz,” diye onaylıyor. "Hem katılımcılar hem de ziyaretçiler açısından çok sayıda küresel oyuncu, bu süre zarfında ‘özellikle önemine inandığımız hedef olan’ endüstri diyaloğuyla sonuçlandı. Hedef ziyaretçi grupları, profilleri ve ilgi alanlarının geniş yelpazesi etkileyiciydi. Bu aynı zamanda tüm değer zinciri boyunca katılımcılar ve onların ürün portföyleri için de geçerli." Sabine Geldermann, ayrıca drupa 2024 beklentisiyle ilgili bir heyecana dikkat çekiyor: "Birçok katılımcı şimdiden bu sektörün öne çıkan olaylarını ve canlı deneyimleri dört gözle beklediklerinin sinyallerini veriyor".  

Yenilikler ve Bilgi Transferi

Konferans Alanı ve Sergi Alanındaki dört günlük sunum programı, endüstrinin hali hazırda karşı karşıya olduğu sorunlar ve zorluklar hakkında kapsamlı bilgiler sağladı. Dört ana konuya odaklandılar: Yapay Zekâ, Tüketici Bağlantısı, Platform Ekonomisi ve Döngüsel Ekonomi. Konferans Alanı, yüksek kalibreli konuşmacıların yaptığı dört açılış konuşmasıyla açıldı: dijitalleştirme uzmanı Michael Gale, en iyi tasarımcı James Sommerville ve sürdürülebilirlik stratejisti Gabrielle Walker. Beş drupa özel forumunda daha derin ayrıntıların yanı sıra farklı endüstri sektörleri için vaka çalışmaları ve yenilikçi fikirler sağlandı: touchpoint packaging, drupa cube, touchpoingt textile, 3D fab + print ve dna - drupa next age.  

Ayrıca katılımcılar, Sergi Alanında yeniliklerini, yeni ürün ve hizmetlerini sergileyebildiler ve geleceğe yönelik teknolojileri ve kurumsal gelişim çözümlerini sunmanın yanı sıra canlı web oturumlarında potansiyel müşterilerine cevap verdiler.  


Etkileşim için daha fazla fırsat

26 Nisan Pazartesi (bugün) ve 27 Nisan Salı günü müşteri ve takip toplantıları için açık kalacak olan eşleştirme için sanal toplantı odaları ile ziyaretçiler virtual.drupa'dan yararlanmaya devam edecek. Sohbet işlevi Ekim ayı sonuna kadar açık kalacak. Buna ek olarak, videolar ve açılış konuşmaları video kitaplığında mevcut olacak. Katılımcıların sanal galerileriyle birlikte Aralık 2021'in sonuna kadar yayında kalmaya devam edecekler.  


Gelecekteki sektör etkinlikleri

Bir sonraki drupa (28 Mayıs - 7 Haziran 2024) öncesinde, #MesseDüsseldorf ve Asya'daki ticaret fuarları, endüstrinin iletişimde kalmasını sağlayan geniş bir temas noktaları yelpazesi sunacak. 20-21 Ekim 2021'de #Düsseldorf Fuar Alanında yapılması planlanan Print & Digital Convention gibi. Buna ek olarak, Jakarta, Bangkok, Filipinler fuarlar uluslar arası etkinlikler olarak halen gündemdeler. Bununla birlikte, #drupa web sitesi, 2021 sonbaharında planlanan başka bir sanal Konferans Günü gibi, mevcut sektör sorunları ve çözümlerine ilişkin iç görüler sunmaya ve değişim fırsatları sunmaya devam edecek.

------------------------------------------------

virtual.drupa Provides Vital Stimulus For Global Print & Packaging Industry

#virtualdrupa made history as the first purely digital version of the leading global trade fair for printing technologies, which took place from 20 to 23 April 2021. The virtual event successfully bridged the gap between the previous and forthcoming face-to-face event in 2024. The new format of Print & Packaging Community received excellent feedback internationally, as demonstrated by the impressive final statistics.

212 exhibitors from 35 countries, as well as team participants from global subsidiaries presented their product portfolios and innovations within the online showrooms and more than 125 live web sessions with an average of 140 participants. These provided vital stimuli for tapping into new potential, alongside the comprehensive conference programme with an additional 130 presentations in the context of five special forums, focusing on key issues as well as global megatrends and their impact on the industry. Other indicators, such as a total of around 600,000 page views and 45,000 unique users, further underline this. International visitors from 155 countries made up more than 82% of the total number, highlighting the fact that virtual.drupa has been able to provide access to potential customers on all continents and having been adopted as a digital platform for international knowledge transfer and networking opportunities.  

“virtual.drupa was implemented in order to maintain contact within the industry during the pandemic. The numbers demonstrate that we have achieved this,” summarises Erhard Wienkamp, COO at Messe Düsseldorf: “virtual.drupa enabled exhibitors and prospective customers to reinforce their networks, generate new leads and gather incentives for their corporate targets.”  

“We are delighted about the positive feedback we have received from participants,” Sabine Geldermann, Project Director Print Technologies, confirms. “The overwhelming number of global players – both in terms of exhibitors and visitors – has resulted in an industry dialogue that was particularly important during this time. The wide spectrum of target visitor groups, profiles and areas of interest was impressive. This also applies to the exhibitors and their product portfolios along the entire value chain.” Sabine Geldermann also notes an excitement in anticipation of drupa 2024: "Many participants are already signalling that they are looking forward to this industry highlight and the live experiences".  

Innovations and Knowledge Transfer

The four-day programme of presentations in the Conference Area and Exhibition Space offered extensive insights into the issues and challenges currently faced by the industry. They focused on four key topics: Artificial Intelligence, Connected Consumer, Platform Economy and Circular Economy. The Conference Area was opened with four keynote speeches from high-calibre speakers: digitisation expert Michael Gale, top designer James Sommerville and sustainability strategist Gabrielle Walker. More in- depth detail, as well as case studies and innovative ideas for the different industry sectors were provided by the five drupa special forums: #touchpoint #packaging, #drupacube, touchpoint #textile, 3D fab + print and dna – drupa next age.   In addition, exhibitors were able to show off their exciting new innovations, products and services in the Exhibition Space and present future-oriented technologies and corporate development solutions, as well as answer live web sessions.


Further opportunities to interact

Visitors will continue to be able to benefit from virtual.drupa, with virtual meeting rooms for matchmaking remaining open on Monday 26 and Tuesday 27 April for customer and follow-up meetings. The chat function will remain open until the end of October. In addition, videos and keynote speeches will be available in the video library on demand from next week. They will remain online until the end of December 2021, as will the exhibitors’ virtual showrooms.  


Future industry events

Ahead of the next drupa (28 May - 7 June 2024), Messe Düsseldorf and its trade shows in Asia will offer a wide range of touchpoints enabling the industry to stay in touch. This includes the Print & Digital Convention, for instance, scheduled for 20-21 October 2021 at the Düsseldorf Exhibition Centre. In addition, the following events from the global Print Technologies portfolio are still on the agenda: Indoprint (Jakarta, 11-14 August), PackPrint International and Corrutec Asia (Bangkok, 22-25 September) and PackPrintPlas Philippines (7-9 October). However, the drupa website will also continue to offer insights into current industry issues and solutions and offer opportunities for exchange, such as another virtual Conference Day planned for the autumn of 2021.





#25Yasindayiz #YirmiBesinciYilimiz #Matbaa #MatbaaTeknik #BirMatbaaTeknikVar #EnrichTheContent #KnowWhatisWhat #İçeriğiGeliştir #EmegeSaygiGoster #Ambalaj #Ofset #Serigrafi #KartonAmbalaj #EsnekAmbalaj #flekso #rotogravure #inkjet #genisformat #BiliyorumÇünküOkuyorum #ContentisKing




İletişim:

MATBAA&TEKNİK®

VOLİ FUAR HİZMETLERİ A.Ş

Yenibosna Merkez Mahallesi Ladin Sokak Kuyumcukent No: 4M Dükkân No: 605 Bahçelievler 34197 İstanbul Türkiye

Telefon 0 212 604 51 24 – GSM 0 542 412 29 74

www.matbaateknik.com.tr

akif.tatlisu@voli.com.tr

Gizlilik Politikası Teslimat ve İade Mesafeli Satış Sözleşmesi

© Matbaa Teknik ~ Tüm Hakları Saklıdır 2018 ~ info@voli.com.tr