Dijital Son İşlemde Esneklik  

Dijital Son İşlemde Esneklik    ~ 13/07/2021
Dijital Şekilli Kesim ve Ambalaj Sektörüne Katkısı

Highcon CEO'su Shlomo Nimrodi, dijital sonlandırma pazarının büyümesi ve pandeminin körüklediği ve şüphesiz endüstrinin ilerlemesini şekillendirecek trendler hakkındaki düşüncelerini paylaşıyor.  

Highcon’u anlatır mısınız? Kaç çalışanınız var? Şu anki cironuz nedir?

Highcon, 2009'dan beri tek bir tutarlı vizyonla faaliyet göstermektedir: Markaların hızla yenilik yapmasına ve farklılaşmasına ve başarılı olmasına olanak sağlayan #karton #kutu, #oluklu ve #ticari #baskı pazarları için çevik üretim sağlayan dijital sonlandırma çözümleri sunmak. Şu anda 120'den fazla ekip üyemiz var ve devam eden büyüme nedeniyle hala işe alıyoruz ve bu sayının özellikle müşteriye dönük rollere odaklanarak her ay büyümesini bekliyoruz. Ayrıca, #oluklu #mukavva pazarı için Ar-Ge'nin yanı sıra Avrupa, Kuzey Amerika ve Latin Amerika'daki operasyonları (satış ve servis) hızlandırdık. 2020'de 8,4 milyon dolarlık bir ciromuz vardı. Ancak hedeflerimiz teknolojiye olan güvenimizle örtüşüyor, bu nedenle 2026'ya kadar 100 milyon dolarlık bir iş olmayı hedefliyoruz.  

Highcon dijital sonlandırma teknolojisinin temel faydaları nelerdir?

Sistemlerimizin kalbinde, minimum sipariş miktarı (#MOQ), çok daha hızlı teslimat süreleri ve toplu özelleştirme dahil olmak üzere müşteriler için benzersiz avantajlar sağlayan çok yenilikçi bir dijital kesim katlama teknolojisi yer alır. Sürdürülebilirlik herkes için gündemin üst sıralarında yer aldığından, şekilli kesim kalıplarının ve bunları yapmak için kullanılan malzemelerin ortadan kaldırılmasını, envanterlerin azaltılmasını ve son müşteriyi optimize ederken talep üzerine doğru boyutta üretim yapılmasını sağlayan sistemlerimizin performansı burada da kilit önemdedir.  

Şu anda piyasada kaç tane sisteminiz var? Ve hangi pazarlarda?

Şu anda dünya çapında 70'in üzerinde kurulumumuz var ve bunların %15'i aynı müşteriler için çoklu sistem kurulumları. Bu 70+ müşterinin %85'i Kuzey Amerika ile Batı ve Orta Avrupa'da yerleşiktir. Şirketin ilk satışlarını temsil eden ticari baskı ve hafif ambalaj, kurulu tabanın %40'ını oluştururken, karton ve oluklu mukavva %60'ı temsil ediyor ve en yüksek büyüme oluklu mukavva segmentinde.  

Hangi ürününüzü ne kadar kurdunuz, peki?

İlk çözümümüz olduğu düşünüldüğünde, satışların %80'i doğal olarak #Euclid sistemlerimiz için olmuştur. Beam platformumuzun satışları da son yıllarda önemli ölçüde hızlandı. Bu, ambalajdaki genel büyümeden ve özellikle #Beam çözümümüz aracılığıyla dijital dönüştürme yeteneklerinin darboğazları azalttığı ve satışlarda artışa olanak sağladığı web2pack modelinin yükselişinden kaynaklandı.  

Ortalama bir Highcon müşterisini tanımlar mısınız?

Bugün çoğunluğu, küçükten büyüğe her boyutta karton ve oluklu mukavva işletmesidir. Çözümümüz baskı tipinden bağımsız olsa da, birçok fabrika en az bir dijital baskı makinesine sahiptir ve bu pazara ve dijital baskının nasıl satılacağına aşinadır ve bu nedenle dijital sonlandırmayı eksik halkaları olarak görürler. Bu aynı zamanda pandemi tarafından da destekleniyor, artan sayıda müşteri artık küçük ve orta ölçekli işletmelere hizmet veren #web2pack işletmeleri.  

Dijital sonlandırma pazarının mevcut durumu nedir? Potansiyel büyüklüğü nedir?

Dürüst olmak gerekirse, hala emekleme aşamasında. İlk benimseyenlerin ardından bir sonraki aşama gelir: işletmelerinde, fabrikalarında genel üretim verimliliğini artırmak için dijital dönüştürme çözümlerimizin sunulmasından elde edilen finansal kazançlardan yararlanılır. #Web2Pack iş modeli, birkaç büyük oyuncunun şimdi gemide olmasıyla işleri hızlandırıyor. Tabii ki, değer önerisini desteklemek için harika vaka çalışmaları ve net finansal faydalar ile değer önerisi de artık çok güçlü. Ayrıca, ambalaj tasarımında özgürlüğün ve dijital sonlandırmanın sağladığı fırsatları genel tedarik zinciri verimliliklerini artırmak için takdir etmeyi öğrenen markalardan gelen çekişten yararlanıyoruz.  

Bizim için pazar büyüklüğü iki kısma ayrılıyor - genel ekipman satışları ve kalıpların maliyeti. Ekipman açısından, tahmini yıllık satışları 1,5 - 2 Milyar ABD Doları arasında olan birçok geleneksel şekilli kesim çözümü türü vardır. Hangi kaynağa güvendiğinize bağlı olarak, kalıpların yıllık tahmini 3-5 Milyar Dolarlık yıllık geliri vardır. Bu kalıpların giderek artan bir kısmı daha sonra depolanır ve asla yeniden kullanılmaz, bu da dünyanın başa çıkmakta olduğu sürdürülebilirlik hedeflerine ek ve önemli harcamaları ve olumsuz katkıyı temsil eder.  

Zaman içinde, e-ticaretin pazar dinamikleri ve sürdürülebilirlik hızlanırken, dijital tabanlı sonlandırma çözümlerinin yaygınlaşmasının genel bitirme sürecinin büyüyen bir parçası olacağına inanıyorum. İlk hamle avantajına sahip Highcon için bu dönüşüm yolculuğunda iyi bir başlangıç ​​var. Bu nedenle, dijital sonlandırma fırsatının çok büyük olduğu açıktır.  

Dijital #sonlandırma için başarının önündeki belirli zorluklar ve engeller nelerdir? Highcon bu zorlukları nasıl karşılıyor?

Asıl zorluğumuz farkındalık ve pazara erişim. Farkındalık oluşturmak, doğru müşterilere satış yapmakla başlar. Genel üretim verimliliğini artırmak için mevcut ve tanımlanabilir bir ihtiyacı olan müşteriler, yani "yerdeki kutular". Söylemeye gerek yok, bu ihtiyacı kabul etmeleri gerekiyor. Bunu bir kez yaptıklarında, bu müşterilerin başarılı olacağından emin olmalıyız ve bu, tutarlı operasyon ve uygun eğitimi güvence altına almak da dahil olmak üzere çok katmanlı bir yaklaşım gerektirir. Bu ikisini yaptıysanız, tek yapmanız gereken yoldan çekilip müşterilerin iyi oldukları şeyi yapmalarına izin vermek. Müşterilerimiz ne kadar başarılı olursa, bu dönüşüme o kadar çok yeni müşteri katılacaktır. Pazara erişimle ilgili olduğu için, hem kalifiye satış elemanları ekleyerek hem de güçlü dağıtım ortakları ile anlaşarak satış ayak izimizi genişletme sürecindeyiz. Bununla birlikte, sürdürülebilir müşteri memnuniyetini sağlamak için hizmet operasyonumuzu genişletiyoruz. Bu yolculukta yalnız değiliz ve eko sistemdeki diğer oyuncularla ekip kurmanın, dijital çözümlerin genel pazara girişini hızlandırmanın anahtarı olacağına inanıyoruz. Açıkça, pandeminin patlak vermesinden bu yana, tedarik zincirindeki büyük belirsizlik, oradaki birçok müşteri tarafından üretimde çeviklik gerekliliğinin farkına varılmasına yardımcı oldu ve bu da kesinlikle çözümlerimizin faydalarını destekliyor.  

Mevcut pazar konumunuz nedir?

#Highcon 'un bu pazarda ilk hamle avantajı var. Bununla birlikte, yıllar boyunca katlandığımız büyük acılar da geliyor, ancak aynı zamanda hem teknoloji tarafında hem de iş tarafında temel öğrendiklerimizi uygulamak için büyük bir fırsat. Ortaya çıkan bazı rekabetlerimiz var ve bu, pazarın büyümesine ve artan talep oluşturulmasına yardımcı olmak için gerçekten iyi bir şey, ancak sorumluluğu yönlendirmek için doğru durumda olduğumuza inanıyorum. Marka sahipleri için dijital sonlandırma teknolojisi, talep üzerine teslimata izin vererek stokların azalmasını ve ölü stok riskini azaltır.  

Pandemi işinizi nasıl etkiledi?

Çoğu işletme gibi 2020'nin ilk yarısı da çok zorluydu. Neyse ki, işimizin çevikliği ve dünyanın dört bir yanındaki çalışanlarımızın yaptığı fedakârlıklar, müşterilerimizin planlarını ilerletmelerini sağlamak için kısa vadeli çözümler sunmamızı sağladı. Ve teklifimizin gücü ve işletmelerin bir web2pack teklifini güçlendirmeye veya oluşturmaya çalıştığı gerçeği sayesinde, 2020'nin ikinci yarısında 2019'un tamamından daha iyisini yaptık.  

İleriye dönük olarak, kilit pazarlarınız ve coğrafi bölgeleriniz nelerdir?

Sürekli odak noktamız Kuzey Amerika ve Batı ve Orta Avrupa'dır, ancak özellikle konteyner ve ambalaj pazarının iyi ve istikrarlı bir büyüme gösterdiği Meksika ve Kolombiya'da da büyük fırsatlar görüyoruz.

#25Yasindayiz #YirmiBesinciYilimiz #Matbaa #MatbaaTeknik #BirMatbaaTeknikVar #EnrichTheContent #KnowWhatisWhat #İçeriğiGeliştir #EmegeSaygiGoster #Ambalaj #Ofset #Serigrafi #KartonAmbalaj #EsnekAmbalaj #flekso #rotogravure #inkjet #genisformat #BiliyorumÇünküOkuyorum #ContentisKing




İletişim:

MATBAA&TEKNİK®

VOLİ FUAR HİZMETLERİ A.Ş

Yenibosna Merkez Mahallesi Ladin Sokak Kuyumcukent No: 4M Dükkân No: 605 Bahçelievler 34197 İstanbul Türkiye

Telefon 0 212 604 51 24 – GSM 0 542 412 29 74

www.matbaateknik.com.tr

akif.tatlisu@voli.com.tr

Gizlilik Politikası Teslimat ve İade Mesafeli Satış Sözleşmesi

© Matbaa Teknik ~ Tüm Hakları Saklıdır 2018 ~ info@voli.com.tr