En çok ihracat Avrupa Birliği ülkelerine
Türkiye Promosyon Sektörünün, en çok yurt dışı satışlarını başta Almanya olmak üzere Avrupa Birliği ülkelerine gerçekleştirdiği bilgisini paylaşan PROMASİAD Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, yerli üreticilerin katılımcı olarak yerini aldığı PROMOGIFT İstanbul 2023’e farklı coğrafyalardan doğrudan satın almacılar gelecek. Dolayısıyla sektörümüz, fuarda hem mevcut pazarlarını daha da güçlendirme hem de yeni iş bağlantıları ve farklı ihracat kanalları kazanma fırsatı bulacak” dedi. Türkiye’nin gerek konumu, gerek tasarım ve üretim gücü, gerekse maliyet avantajıyla, pek çok sektörde uluslararası ölçekte rekabet gücünün bulunduğunu vurgulayan Karatemiz, özellikle yeni tedarik rotaları arayan ülkelerin, promosyon sektöründe de Türkiye’yi önemli bir partner olarak gördüğünü söyledi.
Tarsus Fuarcılık tarafından Promosyon ve Matbaa Sanayici İş Adamları Derneği (PROMASİAD) işbirliğinde gerçekleştirilecek PROMOGIFT İstanbul 2023, yurt içi ve yurt dışından 4 binin üzerinde doğrudan satın almacıyı ağırlamaya hazırlanıyor. 110’dan fazla markanın katılacağı fuarda; “Kurumsal Tanıtım Ürünleri”, “Promosyon Baskı Sistemleri”, “Kurumsal Tekstil Ürünleri”, “Hediyelik Eşyalar”, “Kırtasiye & Ofis Aksesuarları”, “Teknoloji & Elektronik Eşya”, “Matbaa Ürünleri” ve “Geri Dönüşümlü Ürünler” ana kategorilerinde binlerce yeni tasarım bir arada sergilenecek.