Yapay Görme Sistemleri konusunda dünyanın önde gelen firmalarından ISRA VISION GmbH, yeniden tasarlanmış bir kurumsal kimlik yapısını hayata geçiriyor. Yeni Kurumsal Tasarım ile ISRA VISION, şirketin sürekli gelişimi ve Atlas Copco Grubunu ile her geçen gün yoğunlaşan entegrasyonu için bir örnek oluşturuyor. ISRA VISION, ilerleyen dönemde Yapay Görme Çözümleri bölümünün kapsayıcı markası olarak hareket etmeyi hedeflemekte.Perceptron, QUISS, Parsytec ve GP Solar gibi markalar ise grup bünyesinde ürün markaları olarak kalmaya devam edecek.
ISRA VISION GmbH Genel Müdürü Tomas Lundin; “35 yılı aşkın bir süre önce, Almanya / Darmstadt Teknik Üniversitesi bünyesinde kurulan ISRA VISION, kuruluşundan bugüne, yapay görme sistemleri alanında sürekli gelişerek konusunda lider bir noktaya ulaşmıştır” diyor. “Yeni Kurumsal Tasarım ile Atlas Copco Grubu’nun doğrudan bir parçası olmamızın, açık ve yapıcı kurum kültürümüzün ve teknolojik bilgi birikimimizi sürekli geliştirme iddiamızın altını çiziyoruz.” diyerek ekliyor.
Yeni Kurumsal Tasarım, müşteriler ve çalışanlar için benzersiz faydaları vurgulamaktadır. Bu vesile ile müşteriler, Atlas Copco Grubu’nun geniş küresel ağından faydalanırken, çalışanlar da, grup içinde çok çeşitli gelişim fırsatlarına sahip olabilecekler. Yeni Kurumsal Tasarımın bir parçası olarak ISRA VISION, yeni bir kurumsal web sitesini de hayata geçirmiş bulunuyor.