Bu yıl Ricoh’un işyeri yönetim sistemleri yetenekleri açısından “Pazar lideri puanı” elde ettiği belirtildi. Son on yıl içinde Ricoh, müşterilerinin şimdiki ve gelecekteki fiziksel ve dijital iş yeri ihtiyaçlarını karşılamaya yardımcı olmak için çok kapsamlı yazılım, donanım ve dijital hizmet paketleri geliştirdi.
Verdantix’e göre, “Ricoh’u bu konuma getiren dinamik, işyeri dönüşüm projeleri sürecinden geçen müşterilere özel çözümler ve uçtan uca hizmetler sağlayan işyeri teklifleri ve tamamlayıcı hizmetler paketidir.”
Raporda ayrıca Ricoh’un “otomasyonu desteklemek ve yeni hizmetler sunmak için yapay zeka gibi ileri teknolojilerden yararlanarak, farklı ve yeni yollar arayışında müşteri taleplerini karşılayacak şekilde gelişebilmesi” için teknolojik alt yapısının geliştirilmesine yaptığı sürekli yatırımın da altı çiziliyor. Örneğin, çalışma alanı deneyimi platformu RICOH Spaces sayesinde “Üretken yapay zekanın makine içinde nasıl akıllı öneriler ve destek sağlayabileceği araştırılıyor”.
Ricoh ayrıca “müşterilerine yönelik uyarlanabilir sürekli destek hizmetleriyle” dikkat çekmekle birlikte, özellikle “işyeri donanımı ve bağlantısını kapsayan tüm destek hizmetleri alanlarında, emlak ve iş yeri platformları ile nokta çözümlerinde, ortalamanın üzerinde puanlar” elde etti.
Tüm bu özellikler, Ricoh’un “7/24 çok kanallı, çok dilli, isteğe bağlı destek hizmetleri sunmasına olanak tanıyan devasa ve dağıtılmış iş gücü” tarafından da desteklendi.
Ricoh Avrupa İcra Kurulu Başkanı Nicola Downing, raporun bulguları hakkında yorum yaparak şunları söyledi: “Ofislerin çevik ve verimli olmasını, çalışanların katılımını, işbirliğini ve üretkenliğini teşvik edecek şekilde tasarlanmalarını sağlamak için işyeri deneyimi platformları gibi teknolojilere artan bir ihtiyaç var. Müşterilerimizin gelişen ihtiyaçlarını karşılamak için ürünlerimize ve hizmetlerimize sürekli olarak yatırım yapıyoruz; bu nedenle, bu raporun son birkaç yılda lider bir çalışma alanı entegratörü olarak olumlu ilerlememizi takdir etmesinden memnuniyet duyuyorum.”