drupa fuarında ziyaretçiler Canon standında yeni ürünlerin teknolojilerini keşfetmenin ötesinde Canon’un hayata geçirdiği ve desteklediği birçok değerli iş birliğini görme fırsatı da elde etti.
World Unseen
Canon standının merkezinde yer alan “The Core” bölümü, ziyaretçilere baskının duygusal etkisini, teknolojiyle uzmanlığın bir araya gelerek yaşamları ile işletmeleri nasıl zenginleştirebileceğini gözler önüne serdi. The Core alanı, Canon’un Kraliyet Ulusal Görme Engelliler Enstitüsü (RNIB) ile yürüttüğü ‘World Unseen’ girişimini hayata geçirerek, ziyaretçileri ünlü fotoğrafçıların çektiği fotoğrafları benzersiz ve kapsayıcı bir şekilde deneyimlemeye davet etti.
Printworks B2B iş ortaklıkları
Canon standının “İnsanlar, Dünya ve Mümkün Olabilecekler” temasına odaklanan “Printworks” alanı, ziyaretçilere Canon müşterilerinin ‘Creative Futures’ gibi projeler sayesinde elde ettikleri başarılı sürdürülebilir büyüme hedefleri için benimsedikleri çeşitli stratejileri keşfederek ilham alma fırsatı sundu. Her yıl düzenlenen bu projede Canon, pazarlama ve medya sektörlerinde küresel bir yayıncı olan ‘The Drum’ ve sektördeki diğer seçkin uzmanlarla iş birliği yapıyor. Proje kapsamında Birleşik Krallık merkezli start-up’lar, kişiye özel, çok kanallı bir strateji ve baskı kampanyası aracılığıyla pazarlama çalışmalarını hızlandırma fırsatı için yarışmaya davet ediliyor. Bu yılın kazananı, yeniden kullanılabilir ambalajlarda doğal ev ve kişisel bakım ürünleri tedarikçisi Bower Collective’in ürünleri ve hikayesi ise Canon drupa standında sergilendi.
Printworks bünyesindeki bir diğer girişim ise yayıncılıkta sürdürülebilirlik konusunda küresel çapta anlamlı bir ilerleme kaydetmeye odaklanan Publishing 2030 Accelerator oldu. Ziyaretçiler, Canon’un bu yayıncılık sektörü girişimi ve Future Book Forum topluluğuyla kurduğu iş birliği hakkında daha fazla bilgi edinebildi. Ayrıca ziyaretçiler, Canon’un tüm sektörü ileriye taşıyabilecek ve satılan her kitabın karbon ayak izini azaltabilecek Dağıtılmış Baskı Ağı için başarı koşullarının belirlenmesinde nasıl aktif bir rol oynadığını da görebildi.
Bu kapsamda Canon, fuar katılımının çevresel ayak izini en aza indirme hedefi doğrultusunda drupa standında basılan yaklaşık 10.000 kartpostal, poster ve broşürü de Alman sivil toplum kuruluşlarına bağışladı.
Tüm bunlara ek olarak Printworks, Canon’un yaklaşık 20.000 kitap bağışıyla desteklediği hayırseverlik çalışma ortakları hakkında da bilgi sundu. Bunlar arasında, çocuklara 17 Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefini (SKH) tanıtmak için bir okuma listesi sunan UN SDG Book Club African Chapter da yer aldı.
Çocukların yazılar yazmayı sevmelerine ve öğrenmelerine yardımcı olan çevrim içi bir kitap yazarlığı hizmeti olan Birleşik Krallık okuryazarlık yardımı kuruluşu ‘Topic Heroes’un kurucusu Lucy Swanston, bu önemli misyon hakkında farkındalık yaratmak için Canon standında bulundu. Bu hayır kurumu, çocuklara kendi hikayelerini yazma ve bunları ‘Topic Heroes’ web sitesinde paylaşma şansı sundu. El yazıları daha sonra dijital olarak basılarak çocuklara hikayelerini içeren kitabın fiziksel bir kopyası gönderildi. Ayrıca, kitapların kopyaları öğrencilerin okullarına da gönderilerek arkadaşlarının da okuyabilmesi sağlandı.
Canon, sanatı daha erişilebilir kılma taahhüdünün bir parçası olarak, farklılıkları kapsayıcı bir koro olan The White Hands Chorus Nippon’a (WHCN) da destek verdi. Sanat Yönetmeni Erika Colon tarafından kurulan koro, fiziksel engeli olan ve olmayan çocukları bir araya getirerek, işitme engelli üyelerin işaret dili, hareket ve yüz ifadesiyle ses ve duyguları nasıl aktardığını gösterdi. Koronun Beethoven’ın 9. Senfonisinden “Ode an die Freude/Neşeye Övgü” adlı eserini görsel olarak yorumlamasından görüntüler ve etkinlikte kullanılan beyaz eldivenler ve Canon teknolojilerinden bazıları da drupa standında sergilendi.
Canon EMEA, Pazarlama ve İnovasyon, Üretim Baskılama Kıdemli Müdürü Jennifer Kolloczek “Görüntülerin, edebiyatın ve müziğin hayatları zenginleştirdiğine ve bu deneyimlerin herkes için erişilebilir olması gerektiğine inanıyoruz. Canon, bu tutkuyu gerçekleştirmeyi amaçlayan birçok girişimi destekliyor. drupa 2024’teki standımızda bu çalışmaları sergilemekten ve farkındalığı artırmaktan gurur duyduk. Bunların hepsi, ortak fayda için birlikte yaşamak ve çalışmak anlamına gelen kurumsal felsefemiz Kyosei’yi nasıl hayata geçirdiğimizin örneklerini yansıtıyor. İş ortaklıkları aracılığıyla, baskı sektörünün geneli ve ötesi için olumlu değişikliklere ilham vermek için çalışıyoruz” dedi.